Zpět na výsledek hledání

Sur-Ron Light Bee X (2022)

EmotionBikes-Sur-ron-X-00 EmotionBikes-Sur-ron-X-09 EmotionBikes-Sur-ron-X-07 EmotionBikes-Sur-ron-X-10 EmotionBikes-Sur-ron-X-11
Prezentace On Off
Foto (5)
  • EmotionBikes-Sur-ron-X-00
  • EmotionBikes-Sur-ron-X-09
  • EmotionBikes-Sur-ron-X-07
  • EmotionBikes-Sur-ron-X-10
  • EmotionBikes-Sur-ron-X-11
  • Původ: CZ

Výkon a dojezd

MOTOCYKL JE VYBAVEN MOTOREM O VÝKON AŽ 6 KW. MOTOR JE ULOŽEN IDEÁLNĚ V RÁMU, BLÍZKO TĚŽIŠTĚ CELÉHO MOTOCYKLU. 

Finální převod je realizován ozubeným kolem a řetězem přímo z osy kývání zadní vidlice.

Společně s nízkou hmotností motocyklu 47 kg poskytuje zajímavý výkonostní poměr a společně s vyladěným průběhem výkonu a točivého momentu pak radost z jízdy a bezpečnou ovladatelnost. Motocykl dosahuje rychlosti nad 70km/h.

Motocykl je vybaven dvěmi mapami, které poskytnou vždy optimální volbu mezi výkonem a úsporností. Motor je vybaven rekuperací, která funguje automaticky a vždy při vyonutí plynu, kdykoli během jízdy, pomáhá dobíjet baterii.

Při osté jízdě v opravdovém terénu, se zkušeným pilotem s hmotností okolo 95 kg dokáže motocykl jet v plném tempu a bez zastavování zhruba 1 hod 20 min. Dojezd v úsporném režimu, optimálních podmínkách, rychlostí 25 km/h může dosáhnout až 100 km. Projev motocyklu lze velmi jednoduše a levně ovlivňovat prostřednictvím výměny rozety.

Baterie a dobíjení

BATERIE LI ION JE SLOŽENA Z 18650 BATERIOVÝCH ČLÁNKŮ NEJVYŠŠÍ KVALITY OD ZNAČKY PANASONIC, NAPĚTÍ 60 VOLT, KAPACITA 32A.

Baterie je velice snadno a bezpečně výjimatelná, lze ji dobíjet i mimo motocykl. Stav nabití baterie je signalizován na LCD podsvíceném panelu, který signalizuje i aktuální stav nabíjení baterie. Vnitřní architektura baterie, stejně jako managmenet nabíjení a vybíjení baterie zajištuje velice dlouhou životnost baterie a její rychlé nabíjení.

Baterie se dobíjí externí 10 A nabíječkou, snadno převozitelnou v malém batohu. Doba nabití plně vybité baterie do 100% kapacity trvá cca 3 hod. Podstatně rychlejší je dobíjení například z 20% kapacity na 60% během zhruba jedné hodiny například během oběda. Celodenní využitelnost motocykl tedy není v podstatě nijak nereálná.

Rám a odpružení

KONSTRUKCE RÁMU JE OD ZAČÁTKU PŘIZPŮSOBENA POUŽITÍ ELEKTRICKÉHO POHONU.

Dokonale centralizuje hmotu baterie a motoru do těžiště motocyklu. Zpracování hliníkových profilů rozhodně potěší každého milovníka technického designu. Zároveň s celou koncepcí motocyklu zajišťují minimální celkovou hmotnost, tuhost rámu, ovladatelnosta životnost motocyklu. Hmotnost rámu je puhých 7,8 kg.

Přední a zadní odpružení je zajištěnno prostřednictvím kvalitních komponent značky DNM.

Zadní vidlice je vybavena přepákováním. Vidlice a zadní pružící a tlumící jednotka jsou plně nastavitelné.

Potřebujete více informací?
Volejte (420) 773 957 957

Facebook